免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年3月13日星期五

二萬三千大關

恆生指數半日收報22,904跌1404點,半日成交額都近成千億元。
估不到二萬三這麼快就守不著,我的股票組合首見六位虧損數字。但我並不太恐懼,所以大市應仍未見底,問內子買吾買股,她話私己匯曬外幣冇$,馬上轉話題怕她問我惜!年金計劃押後,博多誧,祝自己好運!

10 則留言:

  1. 現在逐步收集一些業務隱建高息股应唔會死人, 最多短期捱下震盪,中長線应该有不錯收益

    回覆刪除
    回覆
    1. 3萬几點去買,總危險過2萬3去撈掛。

      刪除
    2. D人爬上4樓唔驚跌死
      反而爬上1樓就驚。。。。。

      Kit

      刪除
    3. 因4樓跌下多數以後不用煩,1樓就會好痛。

      刪除
  2. 食飽飯突然又上返兩萬四,哈哈。

    呢排日日都大上大落,睇住戶口盈虧意義不大。睇下仲有幾多購買力,低位吸納仲實際!

    回覆刪除
  3. 我的组合也见六位数自亏損,但我仍然等紧低位入市。

    回覆刪除