免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年3月15日星期日

月供股票

吾知我是否過敏,總覺得月供股票已不合時宜,真想知道網友月供股票的成績,有誰仍有合理利潤!我查看過好多名牌股,股價竟十年如一日。而現在股市的確調整了不少,但撈底是否值得就只有天曉得,當然撈底是否明智就全基於將來香港經濟能否回復正常,股票跌了識得升返。細心想下今次股災與以前股災有何不同,香港的宏觀環境又將如何。可能會令你多點信心作出決定。全球央行再次量寬已是共識,零息時代將至,這對全球經濟禍福難測,我們只能縛好安全帶應戰!

40 則留言:

  1. 小弟目前月供9個月,虧損-10%。

    回覆刪除
    回覆
    1. 近4年供的,大部份都徒勞無功,buy & hold 末必實對。

      刪除
  2. 回覆
    1. 恆指自1965年創立至今55年,共升了2400倍,但>95%升幅是頭50年做出的。

      刪除
    2. 你若5年前月供2800,計下成績就知MPF月供指數是否可行!

      刪除
    3. 所以我也不信可以一直持續,都要隨風險變換。

      刪除
    4. 你不覺香港這幅福地變了嗎?

      刪除
  3. 要睇公司, 唔可以乜都供

    回覆刪除
  4. 月供難處是很多資產CAGR低單位數,月供交易成本大,變成年回報低,不如做定期。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是交易成本大,你月供兩萬元,加埋回贖,費用成本平過人正常買入,但供那隻呢?可惜人們往往只看倒後鐃做決定。

      刪除
  5. 月供盈富或個股的邏輯應是有利可圖的,假設十年股價不變,但期間在股價上落時在低位會自動購入多些股數,而在價位高時買少些,平均每股成本便降低了,即使股價十年沒變你也有錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 不同意,銀碼上賺到追過購買力才可以叫贏,而且不少藍籌新貴,股價炒到天價才入選。或者問下身邊有誰月供股票能賺到大$?

      刪除
    2. 月供指數ETF或股票這種機制設計本身原意並不是令你赚大$,而是透過長期定期定額的投資令你取得隱定回報,當然你選取的月供標的是最決定性的,在十年前开始月供美股指數基金,現在是賺番天,如十年前選擇月供盈富,因為定期買入拉低平均成本,回報仍比buy&hold優勝,之於最後能否跑贏通脹,不是方法問題而是整體股市走向的問題

      刪除
    3. 我一向只信隻眼不信隻耳,我就係冇識得人靠月供股票可財自,炒股好,月供股票好,若賺得好個定期些少,又為何要冒險投資?理論歸理論,你若親眼見個有人月供係賺到合理利潤,你信係合理的。我冇見過,所以我吾信。

      刪除
    4. 如在十年前开始月供騰訊或友邦或平保, 現在也是賺到盤滿砵滿的

      刪除
    5. 但係你自己嗎?你有識得有人做到嗎?

      刪除
    6. 那Billy兄識人十年前買入騰訊友邦平保持有到現在嗎?

      刪除
    7. 一個都無見過,hold HSBC十年仍得個桔的就不少。

      刪除
    8. 既然一个都沒见過, 那代表過去十年來buy&hold 騰訊友邦平保大赚這方法只是理論,不切實際?

      刪除
    9. 但我識得有人由1993年有$就買11,獨買一股,只買不賣,一直儲到2004年,累積到12000股,才賣晒惜給老公買樓。

      刪除
    10. 這不是與月供股票是異典同工嗎?

      刪除
    11. Bismarck,你用得德國宰相個名,應量度不錯,我日日無所事事,難得你陪我吹水,應多謝一聲,吾拗啦!你要信自己,我悶得肯才隨口說,勿認真?

      刪除
    12. 我也是退休人士,也是閑得很,拗下冇壞,但如語氣重了請見諒!

      刪除
    13. 客氣,和你拗可博咀,都算公平。和家中那個蠻人拗,連解說都不能。

      刪除
  6. 如果拎現時大跌市這刻來衡量月供股票的成績自然係差,但既然選擇得月供股票理應是看撇除短期波動的長線平均回報,而且不是每人都有足夠時間每日跟貼市況,一切都係投資者心態與取向差別。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係那句,我炒股40年,不論牛市好,熊市好靠月供股票能獲好成績的從末見過,不要太信理論,不要人講就信,你自己親自去試,掂的話告訢我,也好教訓我這個井底蛙。

      刪除
  7. 回覆
    1. 要講的都講了,一向口直,又得罪人了。

      刪除
  8. http://o2and00823.blogspot.com/search/label/%E6%9C%88%E4%BE%9B%E8%82%A1%E7%A5%A8

    我唸算係好成功既一位

    回覆刪除
    回覆
    1. 不排除係事實,但冇單冇據誰敢肯定?

      刪除
    2. 真係有個網友給人質疑作大,他就show張收據,1400萬元二十多萬股六號仔,係耀才發出。好多網民都看過。

      刪除
  9. 月供個股就唔講, 但月供恒指其實係搵笨
    原因係恒指揀股個機制大有問題
    詳情可以參考下面條link

    https://lihkg.com/thread/1870088/page/1

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,成份股太多過氣經濟股,股價升正路由盈利增長同估值提升而來,成份股依家唔講增長,不倒退已係萬幸,咁股價無咩提升動力,所以恆指pe低,其來有自。

      月供我諗係想投資之餘唔想冒太大風險,但近來升既板塊好偏,市場中意有故事同有增長的,之外一概低位浮沉,好似長和匯控咁,有波幅無乜升幅。市場同環境變化得比之前更快,真係死認一隻長供都未必一定有理想回報,更甚係選錯股供就難攪了。

      刪除
  10. 個人覺得冇乜投資經驗嘅初哥先會玩月供,仲要港股經政治事件及肺炎後會再少一堆股栗值得長供

    回覆刪除
    回覆
    1. 三年前我供過11&16,供了不足一年,見勢色不對,獲利沽清。

      刪除
  11. 我都同意billy哥个讲法觉得月供都係冇咩用 ,搵笨多唔通我哋上咗年纪啲人係噉谂。乜嘢月平均成本法月供只係银行搵多啲著数。

    回覆刪除
    回覆
    1. 重點係可以buy&hold的股票已難找到1,2,3,4,5,6,8,11,12,14,16,17,19,23,66,700,823,941,2800,9988....那隻得?

      刪除