免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年12月1日星期日

香港冇私穩

網友[貓奴]話收個自稱係內房龍頭公司既推銷電話, 真係好鬼驚, 係咪黑客將整合曬啲資料, 起咗佢個底![貓奴], 我一星期都收到幾個, 要知我們的資料易如反掌, 上內地住酒店早已全被登記, 就算酒店信得過, 職員呢? 香港又如何, 我cut收費電視, 職員問我原因, 話厭貴可減費. 我怕煩就話移民, 稍後就有地產代理來電問我移民後間屋賣不賣, 要知個單位業主是誰, 花幾十元去土地註冊處一查就知, 還知埋在那間銀行做貸款, 你的姓名, 地址, 出生日期, 電話號碼, 甚至信用卡號碼, 要知有何難? 銀行及信用卡公司會知, 電訊, 煤氣, 電力公司的職員也會知. [貓奴]你要驚香港有幾百萬人陪你!

4 則留言:

  1. 每次申請完銀行戶口, 電訊公司轉台...
    只要牽涉電話號碼, 一星期後都會突然多左廣告電話

    回覆刪除
  2. 要有私隱除非住深山地區及不上網,不然資訊發達既年代何來私隱,所謂私隱只係自我感覺良好姐。。

    回覆刪除