免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年12月1日星期日

反效果

近日常常收到來自內地房產商, 推銷新樓盤的電話, 奇怪的事他們怎會有我香港電話號碼? 而幾年前曾陪親友在中山看過樓盤, 那時仍有限買令, 港人買樓有限制, 而推誚員話現今限買令已取消, 但好貨應早已賣清, 怎會益外人, 愈推銷得落力, 我就愈不敢去買.

6 則留言:

  1. 宜家收到好多不明來歷電話問你借吾借錢,地產又多問買樓賣樓,順風速遞包裹又多收到。我等佢哋出聲先或是扮鬼叫喊,你試下,都work。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又未必全是騙子,多數都係真推銷,反正我又無所事事,若係女聲就閑談几句,因大都有錄音,她亦可向老闆交待. 若遇男聲就I am sorry

      刪除
  2. 要死但死吾去的哀鳴,嚇到佢哋會即刻收線

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地都係搵食,嚇壞人於心不忍.

      刪除
    2. 說多句,他們收線不是被嚇倒,而係知妳不會幫襯.

      刪除
  3. 我收個自稱係內房 龍頭公司 既推銷電話, 真係好鬼驚, 係咪 黑客 將 整合曬我啲資料, 起咗我底!

    回覆刪除