免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年12月20日星期五

政府年金

世途險惡, 有牌冇牌, 合法非法騙子通街都係, 一不小心好易臨老要睡街, 一向都鼓勵長者買政府年金, 兩夫妻各盡買三百萬元, 每月就有$33300固定收入直至走人. 我有長輩就係賣了層舊樓轉買年金, 他們買入時還有2%折讓, 而且因過了65歲才買, 所以每月還可取多些$.

12 則留言:

  1. 政府都有可能係騙子。所以我的觀點只買一部份就好。

    回覆刪除
  2. 其實我覺得單拖, 仔女信唔過, 都一律買年金好D~ 起碼唔洗比人一舖起尾注, 老有所終先. 而且政府信唔過既話我諗港幣都唔係好信得過~ 如果講政治係信唔過, 但係唔會好似騙子咁扼曬你份身家先~

    回覆刪除
  3. 多人揾政府笨就真。
    公屋又免租期至明年九月幾好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不同意,非揾政府笨只係搵納稅人笨

      刪除
    2. 我又唔覺~ 基本上犯法政府係有權告佢~ 如果合法搵政府笨者係政府比你搵佢笨~ 你情我願~又邊有搵笨~ 我反而覺得舒困措施應該盡量少D 行政成本~ 有錢不如派多D出黎都好過請人裝修洗左佢~

      刪除
  4. 識得有位朋友將退休金積蓄等一次過送晒比仔女,然後自己去申請生果金,同埋靠仔女定期出番份糧比自己。只要仔女生性,其實老人家唔洗買年金都可以貢獻家庭收入。

    回覆刪除
    回覆
    1. 70歲李嘉誠都可取生果金,冇$的取多千餘元,為千多元冒這麼大險不值得.

      刪除
    2. 社會壓力和關連利益下,都容易促使本來好人的也會走上歪路。富商兄弟姊妹為錢打官司,老人家覺得有錢防身便有安全感而選擇相信種金,那就助長騙徒滋生。

      刪除
    3. 買年金最合不懂投資的老人家.

      刪除
    4. 身家比晒仔女,然後每月當出糧甘,唔係唔得,只係怕財到光棍手,一去無回頭,錢已落入他人手,以前的承諾何變飛灰。以上是本人親戚的親身經歷。

      刪除