免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年9月21日星期六

廣告信不過

有銀行推出5%pa.港元定期存款,原來只限7日;有些利息也不錯,新資金也問題不大,但要做外幣轉換;有些又限存10萬元;有些則最少1百萬,但係銀行仔,怎令人放心?又要將資金搬來搬去,開戶麻煩兼費時,都係吃少多覺睡算了!

5 則留言:

  1. 老實講~一般一年定存而家極其量最高係2.5%左右~ 而上年11月最高係集友佢做到2.68%, 最少幾錢我就唔知~ 但係過100萬係可以既~ 所以出面咩5厘8厘個D係唔洗理~ 全部都係做短期,通常都係1個月內~做到3厘左右既~都係頂盡比你做到3個月~ 同埋如果你做定存D 銀行好古惑~ 個人經驗係~你最好上網CHECK 定邊間銀行最高~ 通常都係上網問知既人~又或者SEARCH 港元定存, 再SET番你SEARCH一個月內既新聞~ 你就會搵曬出黎~ 但係就唔好信MONEYHERO 個D~ 你應該會搵到經濟日報個D 文章~ 佢就會LIST曬出黎~

    回覆刪除
  2. 我個上年做定期個次係創興~ 佢個陣好似比到我最盡係一年2.2厘年息,又話無可能又點又盛~ 之後我話要全部提走~ 佢就會問你攞黎做乜~ 做乜唔再做落去E D 問題~ 之後我話我係集友問到有2.68厘~ 之後創興D職員會搵條友接待你~ 知你搵到間2.68%~ 到最後佢比到一年2.65%我~ 不過個人感覺只可以係中資細行先可以咁~ 四大個D 係彩你都傻~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝提點,上次開新戶口花了我成個鐘,想起都繁呀,我以前亦試過南洋的確有數講,因永隆更高息。

      刪除
  3. 其實各個銀行高級一點的職員都有自己的額度給高息。如果平時注意經營,業務集中找一個有額度的客戶經理做,做存款他都會幫客人爭取高一點利息。

    回覆刪除