免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年9月5日星期四

即沽恆地

見個市吾多妥,都係即日食糊算了,於37.45元沽出4千股恆地(012),獲利2000元.


11 則留言:

  1. 轉身快,華麗轉身,又有斬獲,各下又可以食返餐好野。之前見介紹地道餐廳,唔知仲有冇好介紹呢?感謝。

    回覆刪除
  2. 多謝分享。見到流口水,引死人,對於我呢d日日食狗飯嘅人,突然非常感慨*。

    (*注:四人枱六人座,10秒出預製飯,一放低碟,全枱同事低頭急急食,一抬頭即被收碟,坐唔夠15分鐘就被吹交枱,杯野未飲完,竟被期請出去門口飲,話可以食煙嘆住飲。真人真事)

    回覆刪除
  3. Nick,你今年幾歲,我今年61。捱了幾十年才有點好些的日子過。70代尾我在中環做office assit.即信差,幾百元月薪,只有糧頭才可以吃傭記的飯盒(每個5元5角)平時只能吃美心的4元。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我34歲才成家,但仔都吾敢生,見到同輩兒孫成群,你估我內心好受嗎?既然我們的老爸吾生性,我們只好自己生性,盡了力都吾得也是天意,但起碼也對得起自己,Nick記著你努力全為了自己,若捱了幾十年都吾掂才怨吧,加油年輕人。

      刪除
    2. 我都唔後生啦,過多幾年都見四字,好明白自己做咩因,就受咩果,從不怨天怨人。但把口可能有d唔收,不過都係無咩惡意。

      刪除
    3. 留言只係呃水吹,請Billy前輩唔好見怪。^^

      刪除
    4. 歡迎流言吹水,這也是我寫網誌目的,無人看我會好失落。

      刪除
  4. 又學到嘢,記得要華麗轉身。😁😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 這係練兵和遊戲之策,要吃大茶飯重注長線才正確。

      刪除
  5. 持貨幾天,前後就收獲近萬元了,B兄點會無錢開飯?

    回覆刪除