免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年9月3日星期二

國際學校

從親友口中得知要供子女在香港的國際學校讀書,最低消費不會少於三、四十萬元一年。為何這麼貴,除成本外供求實為主因,本地富豪太多另加連教育局高官的子女都去爭位,怎會不一位難求。香港政府第一大支出就係教育,我實在百分百讚成,但用了這麼多$,卻得如此質素,我則百分百嘔心。
香港要養個小孩成才要四百萬元,生兩個也算合理,合共要八球。缺了八百萬元本金去累積資產,我現在大有可能仍是無產階級,年過花甲還需為口奔馳,想到這裏倍覺為人父母者實在偉大。但內子則話我涼薄,不應說風涼話!B嫂可能又誤解我了,不過無所為啦,廿多年來都係如此,慣了。
*奉勸家底非厚者勿高攀,子女有比較就可能會怨父母[無本事],親友正為此差點氣死!

6 則留言:

  1. 今天的亂局,正如證明了香港教育之所托非人。

    通識科,理想層次之高,背後學問之深,交給一班蘿底橙,只會機械式講課的薪水小偷去教,還指定為公開考試的必修科,怎能不演變成災難?

    以為怎樣管理,便能把蘿底橙點石成金?挺能理解蘿底橙為何憤怒,所以故意誤人子弟,報復社會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只有中5學歷,又離校已四十多年,不宜評價。

      刪除
  2. 香港既教育,一直睇黎都幫唔到d咩,可能根本唔關教育事,看現在情況,受不同時期教育,亦無分受 眾曾接受高等或低等教育,不同階層都有正反意見,而大多表現出單一群眾意志。

    所以我覺得呢個應該係人性,影響人性表現既因素,我覺得係地域性同文化背景為重。所以如果咁都要俾4百萬,真係買騰訊或收息股好過,起碼可以博一博。

    我外國朋友一句講曬,係佢地眼中,覺得所有香港人都係同一類人,但佢亦理解我地既做法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有個後輩係竹升,回港教英文,連房津四皮多,本地大學生平均吾夠兩皮,真令人難過。

      刪除
  3. 四百萬不如幫子女買樓好過,
    香港只要有樓住,其他使費唔大

    回覆刪除
    回覆
    1. 不如吾生,和佢無仇無怨何必生佢出來受苦。

      刪除