免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年1月29日星期二

奪埋心水等過年

恆指快將結算、美聯儲議息、中美談判開始,看好看淡者都不敢太放肆,做成港股昨天先升後回的局面。而5G摡念股盈利都未有保障,就炒到不亦樂乎,又係音樂椅遊戲。
內子問我上年人民幣為何虧損這麼多,實情係多年利息/匯率盈虧,已入了當年的賬。上年的只計匯率虧損減上年所收到利息,才出現三萬多元虧損,若計埋8年多已收利息,當然是正數,但就輸了通脹,怎計都不算是成功的投資。而反正都要留些現金看門口,若港美息差持續拉闊,不排除換些美元作定期,取多些利息(中銀美元存款有2.88%pa);而且美元存款有異於人民幣,對港元沒有匯率波動風險。
股票方面都係小做小錯,奪埋心水等過年。新年本想外遊,但周邊地區吾係空氣污染,就係有流感,都係無為和人逼,留港渡歲算了!

6 則留言:

  1. 尾元我滙價我一直有留意住
    年底尾國未加息前, 銀行賣出價一度低至7.82, 買入價 7.8左右, 可惜一加息就馬上彈上7.85以上了, 然後港囡利息又暴跌, 只好忍痛7.8591買左批
    我預最壞打算是 7.8 賣返比銀行, 真係咁唔好彩的話, 計埋要追回港囡定期差價, 平手就要至少擺八個月, 值唔值摶自己諗下

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要不常換來換去,長缐取其與港元息差也著數,人仔匯率蝕到我肉痛,美元那幾個點子算波動少了。

      刪除
  2. 請教一下大家都對人民幣前景都不樂觀嗎? 今早有聽石sir 講人民幣長遠是會回升的
    我見多間銀行最近推廣定期有約2.8-3.0利率

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾識看呀?我自己也在人仔蝕本。

      刪除
  3. 我的人民幣是收租收返來的, 所以一路都當是對港元一對一, 依家要集錢買多間住宅, 所以在1.15之上放咗一半, 當是賺咗15%, 還沒計十幾年的定期利息 !

    回覆刪除