免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2017年7月26日星期三

高追獅王


大市氣勢如虹,美國金融股業績良好,故決定高追匯控(005)。@$76.70x4000股,看錯就坐貨收5%息也不壞。
現價$76.7 市盈率141倍  收息率5.05%  市值15701億元。
利益申報:本人持有上述股票。
於$62.70沽出4000股長實(1113),賬面獲利$5600。

免責聲明 :本文章純屬個人網誌, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資决定, 不論成敗得失. 一概與本人無關

39 則留言:

  1. 同樣高追, 我可能會一半2388一半5 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我老婆有十二萬股佢阿媽,我吾想太集中.

      刪除
    2. 明白, 怪不得你選擇5, 一隻中港, 一隻國際

      刪除
  2. 小伙子
    成日見網友說申手黨,請問是什麼東東?整餅大師又是什么?請指教.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也不是和用代號那班blogger很熟, 可能講錯xd

      申手黨應該是指有些人連小小基本分析都唔做, 一味問人冧把同埋幾時入幾時放, 有部分blogger不滿就幫佢地改左伸手黨花名
      整餅大師應該係買樓收租派及買股收息派之間的問題, 其實我不太想涉及這些blogger政治(你應該知我怕煩的性格xd)
      Liza知道多少少, 佢可以解釋得更清楚

      刪除
    2. 多謝指教.我吾明他們講乜才問。
      都係算啦!我雖好得閑,但也不想理人閑事。

      刪除
    3. 極餅是買一層樓, 升咗值, 再去加按買多一層, 再等升值再加按....

      刪除
    4. 其實整餅好大風險, 大欠債, 樓一唔升反跌好易破產 !

      刪除
    5. LISA你怪我多事,我都係要說,我和你都一把年紀,何必和d後生鬥咀,既無為又怒氣,喜歡就傾多兩句,吾高興就閃啦!

      刪除
    6. 網上是虛擬世界,何必認真,吾通你重得閑過我,想找些虛擬敵人來消遣?

      刪除
    7. 我就係睇唔過眼見到 D 人教大眾玩高風險遊戲, 不但可以自己輸錢, 還會連累好多人 !

      刪除
    8. 當初只會提風險, 如果唔聽我都不會再理, 不過有D人口衰, 又鬧人老又鬧人等死 !

      刪除
    9. 好多後生仔不但不會敬老, 還以為老人家就無知識, 唔識投資 !
      只會去崇拜攤出全個身家出來的人 !

      刪除
    10. 就係虛擬世界. 所以沒見過我的人一聽到我是老人家, 第一時間就識定是無知老人, 哈哈 !
      其實我朋友多數是同我仔女差不多大 !

      刪除
    11. Lisa,我是否應該恭喜妳,妳必定是在現實世界過得很開心,所以才有閑情去理會網上虛擬世界的無聊事.

      刪除
    12. 你可以覺得無聊, 但你都去過勸人唔好唔夠錢退休 :)
      我人真係好樂觀的, 好易滿足, 坐在電腦前睇野真好, 老公叫我出去聽歌我都唔去 XD !

      刪除
    13. Lisa姐
      你在網上這麼活躍,當知整件事的來龍去脈。
      自由少兄早前宣布財自,受到四方八面的道賀。但我自以為十萬元一年可能吾夠用,多口流言,發覺少兄好像不滿,便識趣自動閃出。

      刪除
    14. 回深一想,我自己十萬元一年吾夠用,末必表示別人吾得。從少兄沉醉於金庸先生的武俠世界,就知他要求的是精神生活,和我這些俗人只講物質生活層次有別。

      刪除
    15. 至於我擔心養妻活兒的問題就更加多如,有人喜歡獨身主義,有何問題?又或且為何一定要是[養妻活兒],[養夫活兒]有何問題?現在是什麼年代,我還滿腦子封建思想,怎不汗顏。

      刪除
    16. 少兄亦寬宏大量,妳看他後來也有在我網誌流言,就知他無再怪我啦!我又多個網friend,感覺吾錯呀!
      事實上,自由兄只有三十幾歲,就能供滿自住物業+幾百萬流動資產,財技必有過人之處,又何須我這個耆英擔心。

      刪除
    17. 溫馨提示:Lisa姐,妳就50後,那位人兄就70後,應[襟激]過妳,多多保重。
      吾傾了,因又夠鐘開市,生活真充實!

      刪除
    18. 佢當年炒權交租, 我都同佢說過小心風險, 佢無理我而我也無再理佢, 幾年後佢真把賺到的又輸返出去 ! 我依家同佢講, 小心全身家放一個平台, 睇下佢過唔過到呢關 !

      刪除
    19. 講起自由夢, 佢起碼無欠債, 慳慳地一個人可以過活的, 不過想輕鬆洗錢就要儲多 D !

      刪除
    20. 哈哈, 有人得閒過我 :
      http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=19679026&extra=page%3D1&page=33

      刪除
  3. 回覆
    1. 我只是換馬,1113換5。地產股太多,國際銀行股就只有5。

      刪除
  4. billy兄, 小弟再黎吹水, 跟本blog文沒有關係的.

    感覺上你對股市十分熱愛, 純粹出於好奇, 好像新年的日子, 股市連續4-5天不開市, 你會否有茶飯不思的感覺? 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真料事如神,我每逢六、曰就有點失落感!
      每曰吾做買賣就心瀁,我也知這是投資大忌,但我真的開心。
      BILLY嫂與我,約法三章,去旅行期間不得炒股,上網看都吾得。

      刪除
    2. 哈哈, 旅行時完全不可以看, billy兄能否享受愉快旅程?

      刪除
    3. 坦白說,旅行我真的麻麻。

      刪除
  5. 現在的股市我看不通, 其中一個原因是太多私事要做, 佔據了我大部分精神與時間, 所以今年頭起已不停賣股, 縮小倉值.

    回覆刪除
    回覆
    1. 炒股和寫網誌是我的精神寄託,對我來說甚至比賺錢重要。

      刪除
    2. 開市時,我用三部電腦,扮晒fund佬,好high架!

      刪除
    3. 有時去銀行, 有一些大叔都中意同其他睇股票機既人一起吹水呢. 如果billy喜歡, 間唔中去下不同銀行的股票機, 同人傾計都ok

      刪除
    4. Joe,我不喜歡和銀行的股民吹水,因覺Level吾同。
      你可能話我牙察,但我真係這麼想。

      刪除