免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2023年1月4日星期三

財經日誌

恆生指數收報20,793 升647點 (3.22%)成交額 1,496億元。明天騰訊派送美團股份除淨 騰訊股價升了4.5% 有點意外是美團都升了2.5% 更令人意外是個勢這麼好 但今天沽空達232億元。阿里巴巴好事齊來 馬雲出鏡 蚂蟻憧憬 阿里健康又有好消息° 坦白講 大巿升跌 不用深究理由 因大戶收齊貨就做高 沽清貨就做低 散戶自覺身手好 轉身快可跟風吃些餅碎 要隱陣 萬變不離其宗 只看個股基本因素。

11 則留言:

  1. 氣氛轉變得好快,,個陣跌到萬4,D人又話跌到1萬,個個都睇死,到而家D人又轉晒風咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人善變善忘 無數機會 榮辱全看閣下的造化

      刪除
    2. 一面地獄一念天堂·係要輸到你哋話以後唔玩股票就轉勢喇.小啲心理質數及定力都唔惦.所以股票本質好重要.咪揀錯

      刪除
    3. 別人恐懼我進取 我N年都知 我回想起恆指跌穿萬五點在甚麼 原來係取了大部份資金去定期

      刪除
    4. 我都係.但最近到期的定期我已低位入番啲收息股,因怕加息週期己到尾聲.遲下再買怕個股價己高

      刪除
    5. 重兄 已多年網友 容許我申下 這般巿勢 本是我[大顯身手]的良機 但近期太多[小]事發生在阿B身上 令我無法專心參與這個大時代遊戲 心煩心亂 財神過門都不會入 前時你告之剛退休 我勸你要小心適應新的生活模式 用意在此 當然每個人的心理質素有異 制遇也不同。

      刪除
    6. 俗語有話凡人凡人係人就有煩事.只要放開心情處理就好.退休生活之前我已經過咗一年半載感覺並無不妥只要樂觀面對事情就可以了.投資嘅嘢審時度勢認為呢個時勢啱就去做.唔妥就守.共勉之

      刪除
    7. 我也知散播負能量實在不合適 但說了出來 好象舒服些 莫怪。

      刪除
    8. 有唔舒服嘅嘢當然後講出嚟最好釋放心中怨氣.似放下心頭大石.日本仔有一招對住個山或當街大嗌釋放壓力

      刪除
  2. 騰訊派美團, 感覺就像對散戶下逐客令一樣
    港交所到底何時才願意取消lot size限制?

    回覆刪除
    回覆
    1. 碎股沽貨並無相象中難 只係會低幾格價位

      刪除