免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年7月18日星期六

新經濟 舊經濟

有位網友專買高息股 市勢吾好 難料勝負 但近期見他不斷有股息收 的確多一份安全感 存款得1/2%pa 隨便一隻公用實力股都有>4%yield 又有網友話再買舊經濟股 注定會再跑輸之後3年的盈利 這點我頗感認同 但問題係老狗難學新事 不懂自然欠信心 買了新經股也賺不到大$ 舊經濟的確落伍 我關注的係是否比乜都吾買好.我亦曾在低位買中騰訊 舜宇 但依然賺不到象樣的利潤 相反舊經濟股卻使我中年財自 看來人老了會變得頑固 我也並不例外.

9 則留言:

  1. 是的,睇住差不多个个月都有息收,个个月坐喺度等派息,係比较安心d有d安慰。

    回覆刪除
  2. 日日坐住陰跌又會好受?爆升冇你份,市跌一樣陪跌

    回覆刪除
    回覆
    1. 好肉痛,所以我不敢多買股票了

      刪除
    2. O2年當年港股日日陰乾,日子难过几長都捱过,股市来来去去成日重复故事,升到巴巴声就个个都係股神,而家新经济科技股炒到天比高你哋就大大声做应声虫,边个唔识讲啊,到大插嗰阵时就唔好再打去问d财演点样做喇。

      刪除
  3. 正明你只適合儲股票收息.唔適合炒股票,你不願意接受新事物,新市場的改變.
    長揸收息1較適合你的心態.但是我覺得.世界不斷在變.無任何東西是永遠安全的.有時候.不去接受風險.有可能就是最大的風險所在.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也知,大部份$所以買晒年金了

      刪除
    2. 你讲得啱我从来都唔炒股票,只係投资股票,我唔係唔接受新科技我哋而家用紧嘅都係新科技,不过我觉得唔係值咁高价都要去买,全部坚離地睇下呢个音乐椅游戏几时停。

      刪除