免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年7月14日星期二

ATMX轉勢?

中午恆指收市跌了437點 成交額剛過千億元 騰訊股價跌了18.5元(3.42%) 阿里跌了15.6元(6.13%) 美團跌了8.3元(4%) 小米跌了0.76元(4.46%) ATMX近期升了這麼多 休息一會也合理 判為轉勢 實言之過早.
香港第3波疫情到 我話看好後市你都吾會信 酒店 旅遊 飲食 運輸 更係重災區 舊經濟股除了[貪平]外 真系賣點不多 新經濟股係唯一希望 但這是我的弱項 所以正股重注不敢做 手痕就超小注call/put玩下 但不會在網誌記下 風險過高 怕累街坊.

7 則留言:

  1. 我哋呢啲拥抱住一大堆旧经济收息股都冇乜嘢可以做,唯有坐喺度痴痴地等。老老实实新经济股现阶段打死我都唔会买。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係只講,好少做,D$買晒年金,老婆私己提下都罵!

      刪除
  2. 新經濟股,升咗又急跌
    舊經濟股,升冇佢份,跌就一齊

    回覆刪除
    回覆
    1. 投資自己了解的,若投資自己不懂的,那和買大小無分別

      刪除
    2. 我都同意理財兄咁讲法升就无份跌就一齐,但都係死牛一边颈係都唔敢买呢啲新经济股,可能众人皆醒我独醉,我想买的安心瞓得着觉嘅股,年青人觉得我地呢啲已经係冇得救😜

      刪除
    3. 等疫苗一出,舊經濟股又會好返
      長遠都會見到佢哋價值

      刪除
    4. 但願如此,但我冇乜$買,所以個倉不多股

      刪除