免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年10月25日星期五

大家樂盈警

經濟環境差,理論上對走大眾路線的大家樂(341)影響有限,過往歷史也的確如此,但公司昨天發出盈警,預期截至9月底止半年溢利較去年同期減少約三分一。連行業龍頭大家樂都如此,可見形勢多麼嚴峻,如終都係公用股抗跌力較強,不吃快餐可自己在家造飯吃,但水、電、煤則無法取代。
現價21.6元 市盈率21.1倍 股息率3.88% 市值126.5億元

27 則留言:

  1. 大家樂被指為是藍店,所以被很多市民群起杯葛。這是它現時及將來都要面對的困境。當它失去大眾的支持,生意自然難有起色。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但其他飲食股,看似也吾多掂

      刪除
    2. 快餐都要分黃藍,群眾癡線。

      我區是深黃,最近看到大家樂生意比以前好。始終美心的生意少了,其他各家快餐分享轉移的客流。

      靜等繼續下跌後買入。

      利申:持有大快活,未持有大家樂。因為個人覺得大快活味道好選擇多。

      刪除
    3. 政治大可怕,不願談,政見不同好傷感情。

      刪除
    4. 我始終感覺盈警三成理由不夠充分。

      營業額看不出大跌,促銷折扣力度也不大,之後租金會減,人工未必加。

      刪除
    5. 大家樂管理層換人後,管理質素真的差了,成本控制亦不及以前,over PE20還盈警!

      刪除
  2. 親眼所見,大家樂食品貴絕了香港所有快餐店,但屋企樓下那間生意卻好到不得了。失去大眾的支持之說,可能也有地區差異吧?

    個人認為,盈警可能是因為受商場關門影響較多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我樓下得大快活,所以較多光顧。。

      刪除
    2. 大快活其實服務質素都比較好D,曾經係有PR主動幫我捧餐

      刪除
  3. 排除政治因素
    我個人覺得大家樂真係最難食...
    三大快餐排名的話:
    早餐: 美心>大快活>大家樂
    午餐: 大快活>美心>大家樂
    下午茶: 大快活>美心>大家樂
    晚餐: 大快活>大家樂>美心

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最愛太興八寶飯凍奶茶,吃極不厭。

      刪除
    2. 利申:現在並無持有太興股票。

      刪除
    3. 其實這些連鎖式的食店很多都要看地區,有些地區真的比較好食有些雖然是同一品牌但都分別很大,太興我食過上水那間..真的十分難食...

      刪除
    4. 樂富和大角咀分店反而又幾好食

      刪除
  4. 係, 同一品牌, 唔同分店都各有差別... 太興公治同炒野都好得

    回覆刪除
  5. 大快活都差唔多...商業區晚市無晒生意呢

    回覆刪除
  6. 我都是大快活常客,感覺其員工較親切,與顧客有講有笑;話說某天早上9時有多,見一父親帶同一幼兒共進早餐,當時幼兒手舞足蹈,又玩弄刀义,一位女員工上前説:先生好唔好我幫你塗多士先俾亞B食,再睇有乜可幫手....看到此情此景,很感窩心,加倉支持!

    回覆刪除
  7. 我區的大家樂感覺仍好多人食,不覺少了客,可能是成本控制不好,自陳裕光交棒后似乎公司管理水平大不如前

    回覆刪除
    回覆
    1. 緊係唔覺少左客LA~ 因為其實少左少少~ 對佢盈利影害巳經好大~ 因為人工,舖面,食物成本巳經放曬係到~ 就算無比人買左食物~ 個D 都係成本黎~ 仲要係巳經一定要付出既成本~ 之後頭個唔知幾多%幫襯既人係幫佢圍番個本, 到最後入去個D 人先係盈利黎~ 咁最後可能只係少左幾個%既人~ 都對佢既純利好大打擊~

      刪除
  8. 其實大家樂大快活都係中央廚房~ 唔同店都可能係同一鍋出黎~ 分別可能只係番熱個下~

    回覆刪除
    回覆
    1. 吃快餐成了港人文化,取代飲茶。

      刪除
    2. 其實飲茶可能先體現到中央廚房既威力~ 有D 茶樓真係同一個地方叫貨番黎~ 都係蒸番比你食

      刪除