免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年11月6日星期三

假好人做真壞事

好久前我有個舊同事A, 身體有點缺陷, 工作能力因而比常人低, 工資亦自然較低, 有個好象好有正義感的同事, 常為他抱不平, 叫他向老闆爭取乜爭取七, 我有次真沉不住氣, 問他為何這樣做? 他說看不過眼老闆欺負A, 明知他在別處難找工作, 就刻薄A! 我問同事能否介紹份更好的工作給A, 同事答難度好高. 既然明知照不起A, 卻慫恿佢和老闆作對, 是否想害瓜阿A? 後來我力主老闆炒了那位充滿正義感的同事, 同時也力勸老闆對A好點, 付出少少,公關都賺番啦! 其實這樣做對我一點好處也沒有, 唯一益處是我做得開心.

13 則留言:

  1. 回覆
    1. 我勸老闆炒的是正義同事,不是A.

      刪除
    2. 做得老闆怎會笨,他早已察覺[正義同事]對公司不滿,想利用A煩下公司,我就真不明白,吾滿意大可轉工,為何要花時間攪小動作.

      刪除
    3. 結果[正義人]被炒了,A加了兩百元人工,都算有點表示啦!

      刪除
    4. 咁你記憶正義人既動作又合理嗎?你老闆加得兩百元人工畀A都吾方好人得去邊。

      刪除
    5. 我不大明白你的意思,你是否問我這麼對那個[正義人]合理嗎?我當然覺得合理啦!佢對我個職位無威協,而我都整他,你估我那時好得閑?證明佢好刻我憎,吾妥老闆去爭取好些待遇我無意見,但不應該害人,慫恿個無了份工吾掂的弱者去冒險,真卑鄙!

      刪除
    6. 你做個老闆未?我就末做過,但深知你值幾多,老闆就會給你幾多,給少了你吾走正傻瓜,但若你轉工收入也無增加,就證明你係值這麼多.聽來不順耳,但現實世界就係如此殘酷,當你係老闆時,想法就會不同.

      刪除
    7. 真算係廿多年前,兩百元當然也不算多,但總比無好,何況老闆明知不加人工,A都不會走.

      刪除
    8. 我意思係話你覺得正義人教A對抗老闆的行為是否合理,老闆對A係咪刻薄過人咁意思。請工人就咪做老闆。呢個世界嬴在起跑線就係最好,要為五斗米折腰見到不公平乜都啞忍真係好可悲的。

      刪除
    9. 問得好,我覺得[正義人]正人渣,明知A智力有問題,卻教俊他去和老闆拗數,炒了怎辨?政府$要智力好差才能取到,A又末到這麼差,當然若[正義人]能照起A就無問題,但他明知不能.

      刪除
    10. 要為五斗米折腰見到不公平乜都啞忍真係好可悲的。的確係事實,所以我一儲夠有粗茶淡飯的$就吾do了,呢個世界嬴在起跑線就係最好,有誰不知?但我老豆吾生性就只好我自己生性啦.

      刪除
  2. 支持billy兄,那些滿口仁義道德,卻立心不良,謊話連篇的偽君子,就像潛伏的癌細胞一樣,勸老闆炒他也是為了公司好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 世上人渣實不少,損人利己雖不對,但總比損人不利己的人好.

      刪除