免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年10月4日星期二

看圖才知有多傷😂

杜指升逾七百點 殺淡倉外別無他因 美滙111.55 依然超強 抽乾晒資金。我歷經多次股災 港股都能跌後升突 但今次有點不同 因涉及與美國政治爭拗 以前從未試過。原來今天是重陽節價期 我也不知 還待稍後有股市 看下近1年各類經濟圖表 不大輸已算大幸。







6 則留言:

  1. 重陽節美國佬帶大家登高😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 華爾街大鱷好利害 他們才是花旗政府的真正話事人

      刪除
  2. 我只知道我學識咗2個名
    滾筒式下跌,螺旋型下跌🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 你驚由於你不夠信心 你缺信心由於你了解不足 當你了解得愈多 信心自會逾大 有信心未必會贏 但無信心就一定會輸。

      刪除
  3. 今日假期又冇股市開.又冇馬跑好似我哋同B兄呢啲年紀嘅人真係好悶.唔似年青人咁多節目.講到現今市況真係要自己保重自求多福.量力而為

    回覆刪除
    回覆
    1. 我輩都捱了這麼多年 真係要對自己好些 我不是講笑 因見不少同輩仍好不化 專做一些象與自己過不去的事。

      刪除