免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年10月24日星期一

蝕到😢

我自問已經好小心 科技股甚少沾手 小注炒過阿里幾次 賺得不多 起碼都係正數 夢幻股想都無想過買 堅持價值投資 但结果帳面都輸十多萬 單計今日就蝕八千多 失敗兼失禮。友人[讚]我蝕得少 拜託不要在傷口灑鹽 我寧願別人比我賺得多 好過我比人蝕得少呀!  



14 則留言:

  1. B兄此編算是炫耀文了 🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 你是否以前留言話駛寶馬及教我怎臧好酒那位阿Roy ? 大哥 你家財萬貫 十幾萬當然是小菜一碟 不會上心。但象我般偽中產卻是另一回事😂

      刪除
    2. 誤會了,我只是天天看B兄文章的小小讀者。

      刪除
    3. sorry 那位網友阿Roy應與我同輩 也愛玩車 但有錢過我好多。

      刪除
  2. 恆指今年大跌35% 如蝕少過20% 算係大贏家😂

    回覆刪除
  3. 通常以更大既資產計, 你股票好似只佔5%, 其餘現金或存款, 已很不錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在不只5%了 因最近間自住樓價跌了幾十萬 年金又會按年折舊 即繼承者不能取回成本價值。

      刪除
    2. 我個所謂價值投資組合都跌咗22個percent😭

      刪除
  4. 我都無買發夢股,有我墊底,我蝕得比你多,唯幸仲有工開,依家最怕無工開。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現今是危是機亦難料 但先要冷靜 不要自亂陣腳 要進取也要量力而為

      刪除
  5. 回覆
    1. 要檢討錯在那 我驚不是輸錢 而係不知錯了甚麼 大損自信心

      刪除