免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年5月25日星期六

美國有可能搞香港嗎?

網友老王有此疑問,個人認為全看Trump覺得廢了香港,對美國利多於弊,還是弊多於利,其他的問題均屬次要。韓戰時香港是英國殖民地,英美關係非比尋常,老美多少都會給些薄面,現在則為何要留情?而香港樓股跌了必倒升突,經濟衰了會康服是Past tense, furture tense Who know?

23 則留言:

  1. 搞只能細搞

    香港作為世界上三大間諜之都仍然有利用價值。

    回覆刪除
  2. If so, I suggest HKD pegs with RMB instead of USD ... and announces to sell all USD bonds ... and one country one system begins ... and no worry about 2047 then.

    I shall still live in here and have no regrets!

    ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 得罪講句,你講就真的容易,但若真的行得通,港官早就做了兼去領功。

      刪除
    2. 老實講~ 我十個FRIEND 九個都想走~ 只係差在無錢~ 點解? 就係多左一班盲從而任何道理都唔講~ 誠諾左既既野一D 都唔兌現~ 下下都話益左你而唔覺得自己係有攞到野走~ 香港今日咁~ 多很謝你~

      刪除
    3. 隔離飯特別香?你帶筆$去慢慢用當然好,但乜都無就去和當地人爭食,勝算有多少?

      刪除
    4. 隔黎飯唔係特別香~ 只係D人想走者~ 就算你話出去唔夠人爭~ 我覺得係~ 但係都唔係可以阻止D人有想走既心~ D人係想走~ 只係無錢~ 有錢就一定走~ 唔係講話咩過去搵食~ 因為想走個D 人都無能力走~

      刪除
    5. 我反而對移民無乜期望, 除非你拎住一舊錢去退休, 如果唔係做二等公民, 特別係經濟唔好的地方, 搶人飯碗一定被人歧視

      刪除
    6. 你去花$當然受專重,去搶人飯碗,吾被當地人歧視才出奇。

      刪除
    7. 咁你移得民就一定要有舊錢先得la~ 問題係基本上個個都想移民~ 只係差在無錢e個諗法而家充斥住個社會~ 就算有d人都係諗住有得攞就攞~ 有得立就立左先~ e d人仲多~ 唔理你上至商界定下至綜援~ 有咁多e d 人先至可悲

      刪除
    8. Freeman你年輕就係本$,人人移了民,上位机會自然多了,向好方面多想些,假設你有些資產,你若想走,台灣、馬來西亞等箸你;假設你無乜資產,亦無乜好輸,怕甚麼呢?

      刪除
    9. 其實如果係去打工, 真係要好強能力人地先會唔請本人地而請你, 如果唔係做D 本地人不願做的工種, 拎到移民証但生活品質下降, 何必呢?

      刪除
    10. 有$不用移民,喜歡那裏住那裏,冇$移到那裹一樣都係要捱。

      刪除
  3. 我諗諗下, 其實老美搞香港係其次, 大陸資金唔敢再黎先係大獲, 商廈, 樓, 舖....

    回覆刪除
    回覆
    1. 大陸資金我反而覺得唔會完全唔竹黎~ 我反而怕香港無左面向國際~ 外地資金唔黎香港既衝擊大D~

      刪除
    2. 有$賺伊拉克都有人去,資金走出走入實屬正常,驚的是香港變得難賺$,資金走了吾番來。

      刪除
    3. 但我現在真的有點驚,所以你們不用太驚,大市何時會在這麼多散戶知驚時出大事?

      刪除
  4. 但係香港有錢賺係國際金融城市~ 而唔係中國的普通城市~ 變左普通城市咪無錢賺~ 仲洗理你香港~ ? 不過我同意你講散戶驚個陣好少出咩大事~

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用太灰,香港日日都變,機會常現,吾信看下近代港市。

      刪除
    2. 以我係1997,2003年個陣~ 就算去到2008年~ 股市大跌~又sars~ 我都同我媽講~ 有股唔怕買~ 買番d 大隻穩陣既~ 結果收獲都唔錯, 因為背靠祖國, 但係今次係郁到個根基~ 全球都唔比面你~ 而且而家我淨係感覺到中國係咁想cap 香港水~ 諗起真係覺得灰~ 老實講~我覺得無乜期望~

      刪除
    3. 後生仔,問下伯母83/84年令人擔心些,還是現在?我有空會寫番些那時的所見所聞,你才知乜叫做危机,因要番看日記,可能要遲些才寫。

      刪除
  5. 同市場一樣,你改變唔到市場,只能以自己能力適應佢,當然你可以離開,但大前提係有錢law。

    回覆刪除
    回覆
    1. 亦可能係機會,不過一切也要看你造化(命運)

      刪除