免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年5月24日星期五

為何文章這麼短?

友人問我為何網誌寫得這麼短?原因當然因為筆者吾夠料,文章大部份係即興,有時在交通工具、餐廳,甚至化裝間(廁所)發文,怎寫得長呀?而且寫文第一目的係自娛,舒發一下情緒,無想過會助網友發達,就算我話有,你都吾好信啦!那因我自己為何不發先?網誌短的另一好處是看者不覺煩,就算無料到,一刻就看完,容引力不必太強,這也是我的網誌灠量較其他網友多的主因,與文章質素並無直接關係,這點我頗有自知之明!

16 則留言:

  1. 支持支持, 個人認為 Billy 兄勝在夠貼市, 實戰與評論並重

    回覆刪除
  2. 長短不重要,Billy兄最勁係update得密,次次上來都看到有新post,下次自然又會來看。

    回覆刪除
  3. 文長要好花心思寫,亦都唔係好多人有耐性睇, billy兄夠精簡及一語中的, 自然多人瀏覽支持。

    回覆刪除
  4. 支持, 好多人寫寫下停寫, 遲下blogspot 無野睇啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,我寫得好開心,當日記般寫。

      刪除
  5. 全靠你日日寫好多文
    我先坐車有野打癹

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我看詳細分析必在家細心慢慢看,我的即食文,更宜搭車、等位時看。

      刪除
  6. 回覆
    1. 我也決心成全港最多產Blogger,要多個Lisa,哈哈!這點我蠻有信心,你有我熱誠也不會有我得閑!但量多質自然差些,見諒下。

      刪除