免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年5月3日星期五

萬億(美元)俱樂部

歷史上曾經市值突破一萬億(美元)大關的上市公司只有三間,Apple Plc;Microsoft;Amazon清一色是美國科技巨企,看來象騰訊、阿厘巴巴、三星、Softbank......。都非其對手。我們正要面對一個如此強勁的對手,實在令人擔心!
內子話匯控季績雖不錯,但也不要高追匯控,因看到八卦雜誌話鄭少秋持有。我說暫時不會買,全因英國脫歐對其影響有多大仍未明朗,加息期又無望,更難擴闊息差,剛公佈季績雖佳,但主為成本控制成效,我仍無心高追,但與鄭生有否持股無關。
難得家人有空,便相約去旅行,又係首爾,我其實想去釜山,因首爾已去過N次。但這些[大事]向來由內子話事,我對旅遊興趣本不大,但只要是和家人一起,去澳門或去澳洲對我來說,都係同樣開心,無大分別。內子對首爾頗有認知,今次自由行自封團長。
約了家人吃飯,然後才出發,下週見!

12 則留言:

  1. 你就好, 我都未去過韓國
    日本就啱啱又去完, 都係老婆話事之故

    回覆刪除
    回覆
    1. 內地霧霾月份就唔好去韓國,唔係去韓國就好似去咗北京一樣,日日戴口罩,連韓國美女長什麼模樣都看不清楚。

      刪除
    2. 日本呢幾年去得好去,開咗賭場之後就唔夠膽去。

      刪除
    3. 首爾空氣不太差,都係日本好玩些。

      刪除
  2. 秋官冇同你講自己持有友邦呀?
    友邦點解仲會創上市新高?

    回覆刪除
  3. 11恆生中午已放,本來見向上水位不多,想等回調再入...大概難D了...

    回覆刪除
  4. 當年老婆去求學,我也成日去首爾,韓國菜真係幾好味!

    回覆刪除