免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年5月23日星期四

財富大轉移

83/84年港人信心盡失,大量人才、錢財移住海外,成個香港都[平晒],股/樓大特價,上位機會超多,水鬼也可升城王。相信香港上述情況快將重現,問題是上次跌了後來倒升突,今次則不敢肯定。83/84年我有的是青春,但卻毛都無多條,現今我薄有資產,怎會錯過這個難得盛會,內子曾話過願與我同甘共苦,今次真的有可能讓她實踐誓言了!

10 則留言:

  1. USA was great, but China is going to be greater than it!

    Never surrender! Add oil!

    ^_^

    回覆刪除
  2. 捱什麼苦? 我都想一齊捱下

    回覆刪除
  3. 為什麼會覺得「香港上述情況快將重現」?
    我自己也是很看淡,但經驗尚淺,怕看錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 後生仔,看錯不可怕,但要輸得起。

      刪除
  4. 兩個都唔使捱,睇你出個標題估你攞緊個算盤出嚟。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. Billy嫂廿幾就跟我,我怎會叫佢?幾才冒險。上文用言重了,增添娛樂性而矣!

      刪除
  5. 我覺得就算下跌都會有秩序地下跌,唔會好似以前一、兩千咁跌。以前買跌只有期指和期權,現在有反向etf 、熊證,連我這個散戶都懂得買7300做對沖,同埋如果經濟唔好,多數又是印銀紙解決,所以我覺得跌極有限。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不同意,個人認為可能比前更慘烈。

      刪除