免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2018年6月17日星期日

父親節

剛打開收音機才知今天是父親節,在此恭祝天下所有爸爸父親節快樂!
要做個好爸爸真係好偉大,明知是個千斤重擔,明知未必有回報.......。真是十分羨慕別人有個好爸爸。對我來說(真心話)窮爸爸、富爸爸,只要是盡了力就是個好爸爸。
我是個很自我(或可稱作自私)的人,不願為此付出太多,為免累己累人,那就倒不如不做別人的爸爸。

4 則留言:

  1. 有小朋友又好,冇小朋友嘅都好,只要知道自己條路點行,過自己開心嘅生活,就可以,總好過唔做家庭計劃下本身又冇時間,金錢去衡量,到最好又怨天怨人!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人各有志,難說對錯,但做人應該公道些,自己生自己養,吾好生一大堆仔女,叫個大仔幫手養細佬,還以為這是天公地道.

      刪除
    2. 中國人社會就係咁 !
      我二仔去英國讀大學時, 大仔已畢業出來做野, 所以佢俾細佬學費而我俾生活費, 到細女去英國讀大學時, 二仔都出來做野, 所以兩兄弟俾妹的學費而我出生活費 ! 所以我都會留下資產俾佢地 !

      刪除