免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2023年2月10日星期五

財經日誌 下

恆生指數21,190.42下跌433點(2.01%)成交額1,197億元。

全星期累計跌了470點 最佳藍籌股 匯豐控股升3.7% 聯想集團升2.8% 龍湖集團升2% 最差藍籌 美團下跌14.2% 碧桂園服務跌13.2%  舜宙光學跌11.2%。市場又傳出美國將會進一步限制投資中國高科技行業 科技股股價全面受壓 跌幅較恆生指數高一倍 收租股希慎興業 九倉置業 先後發出盈警 主要是物業重估撇帳 雖然不涉及現金流 但必然影響投資氣氛。領展房產基金公布,以五供一股 每個供股價44.2元 籌集約188億元。


26 則留言:

  1. 回覆
    1. B兄、健一兄有貨嗎? 沒想到領展也步上0405的後塵

      刪除
    2. 借來的總要還掉, 今次多謝咁多位腦細慷慨解囊, 小女子日後仲要出去shopping, 一定會買手信畀咁多位腦細嘅,多謝支持。

      刪除
    3. 買得房託主要為收取股息 要供股肯定不受歡迎

      刪除
  2. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  3. 靚女性感啲吸引你😂
    換埋熱褲賣藝變戲法
    無成本借188億
    然後變盈利出黎
    靚女早排fing多左
    多謝各位恩客打賞😅
    要攬住定掟煲自己諗啦~
    冇持有靚女

    回覆刪除
    回覆
    1. 領展股價若調整得深 我會考慮買些作貨底

      刪除
    2. 反正多數唔會低過供股價,但係靚女好少睬我地,到時夠性感咪攬吓囉🤣。

      刪除
    3. 若跌至供股價 我就一定重注買入

      刪除
  4. 成日都話驚新世界供股.估唔到領展供咗先.我一樣會照供.但係加注要觀察下一段時間先.之前高位已減一半

    回覆刪除
    回覆
    1. 女人心海底針,點知靚女又睇中邊個單位呀,腦細😂。

      刪除
    2. 現在融資成本高 用來買入收租物業 未必有淨現金流 只好供股但現價股息率已近5厘 若維持派息 已同借貸差不多

      刪除
    3. 基本因素冇变.供股要睇市場反應.要一段時間觀察.如股價過低會增持

      刪除
  5. "亂世奸雄"王國龍正式將『領賤』變身老千妖股,完美示範點用財技坑殺小股民,將來隨時無限loop供股添!!好彩我冇任何房託,否則真係比呢班奸商玩謝。😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 話領展系老千股 我都係第一次聽

      刪除
    2. 每個人定義唔同,真係老千我就費事煩,直接入冷宮啦。

      刪除
    3. 晌我定義,又唔係內房就快執笠果類危機下,亂咁濫用供股、發CB債,申手向小股民乞兒兜拿飯食奸商,全部都係老千股!🤣

      刪除
    4. 記得當年8號仔都係藍籌時,冇人會信佢變身老千股(好彩我未夠老、冇瀨過野),結果有眼大家睇!當然我唔會估領賤會跌9成咁折墮…😁

      刪除
    5. 當年8號仔我輸了很多錢 但我沒有怪他 自己用一年多人工去買一隻股票 卻年報都不去看一眼 輸錢是活該的 財務表上明明寫著負債超過800億 負現金流 自己還去高追 以為會有比我更傻的人去接我的高價貨

      刪除
    6. 其實情願佢增發基金單位俾管理費都好過用供股手法。太難睇。只能說明reits 本質上是週期性息口敏感股票。

      刪除
    7. Billy兄,雖然我食花生睇領賤點樣割小股民韭菜,其實另一Blogger『老王』都一樣鬧爆王國龍如今次奸商行為,基本上已定性領賤為妖股… https://iammonks.blogspot.com/2023/02/blog-post.html

      刪除
    8. 投資好主觀 人各有志 難分對錯 只有輸贏

      刪除