免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年6月5日星期三

減息

明年是美國選舉年,政客為選票有乜做吾出?何況主角係阿Trump,現在息率已低到不合理,還預期減多四次,有無弄錯!為了連任,Trump可能施緩兵之計,暫對貿易戰稍為讓步,因此不宜看得太淡,否則一次反彈就可令你元氣大傷。
友人申請了太興(6811),但聽財演話抽吾過,問我怎麼辦?抽個一萬股怕甚麼,上落有限,何況他用白表抽,實物股東可能有八寶飯送,好正架!

6 則留言:

  1. 放水遊戲又來了, 大家準備好未?
    銀紙越來越多, 但世界經濟越來越差, 結果, 今次啲錢又會流晒去邊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次啲錢又會流晒去邊?我也真的很想知。聯匯使香港無法以利率來調折本身經濟,脫勾又怕資金走Q晒,真麻煩。

      刪除
  2. 資產會減少,但銀紙是實際數字,應該唔會減少,只有越來越多,咁去曬邊呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我剛買了本張化橋的書[誰偷走了我們的財富],看下有何啟示。

      刪除
  3. 太興我又無興趣呀~ 反而嘉濤我又有D 興趣喎~ 安老院股~ 誠諾會派80%息~

    回覆刪除
    回覆
    1. 安老院我有陰影,怕老了內子搬我去,驚驚!

      刪除