免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年7月19日星期五

抉擇

與舊同事飯聚,被問到我兩夫妻提早退休(我當年46歲,內子X7歲),單工資就少賺數百萬元,是否可惜?有甚麼可惜,$用了才是自己的,賺多幾百萬又如何?一個嚴重些的投資失誤,就會無晒,又假設明天就世界末日,我都嘆多一般人好多年,賺到啦!
別人怎想我不知,但我覺得人生在世是為了享樂而非捱苦或傳宗接代。我努力賺$,包括勤奮工作及勇於投資,都係為了自己快些不用出賣勞力,我捱得好辛苦,但全無怨言,因明解這全是為了自己;又夠運遇到個志同道合的伴侶。
記得我們談婚論嫁前,我好認真地問過內子,選擇做人阿媽或早些吾捱?結果意見完全一致,雙方各大長老確有微言,但見平常和睦善眼的我,黑起塊臉說,誰想抱孫就誰負責供書教學,還要是名校費用,因我吾想生佢出來就輸在起跑線,如不給他/她武裝就叫佢上戰場,對佢十分吾公平。我又與佢素未謀面,無仇無怨,又未經他/她同意,何必生佢出來受苦。
內子就輕鬆得多,全推在我身上,各大長老都為難Billy嫂吾到!

15 則留言:

  1. 原來billy兄都幾後生
    高興認識你

    回覆刪除
  2. 我嘅諗法同你一樣,我同我老公都係唔夠膽生個叉燒出嚟,一野孭幾百萬數上身。 自己都未搞掂,點樣搞掂個仔。 尤其是女人,一生仔,個career path即刻畀人斬斷, 所以一來一回唔淨止爭幾百萬,仲要計埋冇得升職 加人工嗰啲difference。😣😣

    回覆刪除
    回覆
    1. 值吾值得好個人感受,我吾會覺得會有絕對答案。

      刪除
  3. 千金難買時間,更何況係人生晚年嘅時間。
    既然代用券夠用,就率性而來咁兩公婆生活落去,享受一下愜意嘅生活,留多啲美好嘅回憶。

    回覆刪除
  4. 養小朋友, 錢係一個問題, 但最大問題係心力, 自問無咁既心力由細湊到大。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最關注的是他出世後會開心嗎?

      刪除
  5. 同你一樣,同太太都有共識唔會生,希望儘快財務自由,開始兩口子真正既生活

    回覆刪除
    回覆
    1. 但必定要雙方真的都絕對認同。切勿自己一意弧行,因雖可不理任何人的看法,但妻子除外。

      刪除
  6. 現實d咁講。其實生細路都當係一種投資。因為最小起碼都要供養佢10幾20年。當佢之後出黎社會做事,生性又賺到2個錢嘅,佢會養番你到老,咁你投資有道。如果相反就投資失利。一個細路嘅成長有無限嘅變數。所以對我黎講呢種投資值博率太細了。so sad.

    回覆刪除
    回覆
    1. 生兒育女,你可話是天職,但當係投資就係千祈吾好,投資期長,將來利潤無保障,或然負債高(連孫都要養埋),無得止蝕。

      刪除