免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年1月16日星期四

唱衰維他奶

沽空機構Valiant Varriors指維他奶(345)賬目造假, 並將目標價降10元, 我就祈待股價有較大調整而入貨. 但投資者並非弱智, 完全不理這份報告, 股價並冇大波動. 維他奶大股東是老牌殷實商人, 怎會弄懷名聲, 老外不要以為老散個個都係既天真又傻呀! 但話雖如此, >40倍市盈率而增長放緩, 股價亦給人有偏高感覺.
現價27.45元 市盈率41倍 股息率1.52% 市值292億元

8 則留言:

  1. 其實我完全唔明白香港的機制,先買空再唱衰都唔使罰,唔叫做市,咁証監做咩既呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 也有一些股,先唱高再批股,証監一樣當睇唔到

      刪除
  2. 40倍PE兼增長放緩
    現價的確是貴
    不過有沒有回落到10蚊沽空價就值得商榷 沒有研究太深不敢妄下定論
    我想維他奶回落到25-30倍PE已是合理+少少premium了

    回覆刪除
    回覆
    1. 貴我是同意的,但說造假賬就是另一回事了。

      刪除
    2. 一看往績就知啦!貴了些但盤算我有信心冇做假.

      刪除
  3. 見識過証監, 小劵商唱好吹空就好易出信問. 大銀行出評級報告(事後睇唔多準確), 就日日如是......

    回覆刪除