免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2017年8月2日星期三

人講就信?

友人話佢有個friend賭波甚有心得,願提供貼士,若嬴了要收10%分紅,輸了分文不收,問我意見。我勸他不要人講就信,因對方放可能隨口說,贏了有得分,輸了無損失。但回心一想,基金經理何嘗不是,贏了有得分,輸了最多無左份工。
沽出384股恒生(011),300股@$174.5,84股@$174.8,獲利$8306。恒生雖是有買貴無買錯之股,但明覺遍貴也可不買呀!
於$37.8沽出三千股希慎(014),賬面獲利$600。買入原因是傳怡和集團持有的銅鑼灣怡東酒店,將以天價出售,希慎興業身為銅鑼灣區最大業主,心想必會水脹船高,怎知只聞樓梯響,股價走勢又弱過藥煲,都係沽貨了事。

免責聲明 :本文章純屬個人網誌, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資决定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

8 則留言:

  1. 都係果句,有貼士,做咩要益你?咁把炮,一注獨嬴,一早發達啦~仲洗周圍賣貼士。

    回覆刪除
    回覆
    1. 正如大陸賭外圍六合彩一樣,啲人真係走去買果啲貼士書去研究…話六合彩結果有人控制…可以由書仔度參透玄機…

      我聽到真係嘔十九幾兩血

      刪除
    2. 我有時都慶幸自己還有點腦袋,感恩呀!

      刪除
    3. Billy 經驗多, 人也精明 :)

      刪除
    4. 這個也合理,撞得板多,自然識驚.

      刪除
  2. 我也想買希慎,喜歡它的防守力

    回覆刪除
    回覆
    1. 希慎是好股,但近來去銅鑼灣行商埸,人流明顯比以前小,而且希慎股價走勢實太弱,

      刪除