免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年11月10日星期二

隔山買牛宜三思

網友重劍無鋒兄留言提到 [领展出出入入赚咗两三转,之前呢注59个一毫半入咗今朝早喺66个六毫半已经食咗糊,中午收市已升穿左67文,希望有机会再买返]。不禁令我想起當年的嚴重失誤. 我想已無可能在$25.75買回領展了.

當年為籌錢在加國置業 賤價沽出累積多年的領展(823) 賺少成球 其後出售加國物業 因屬非公民 要年多才能取回資金 再加上左扣有扣 成績連定期存款也不如 若當年(2011年)套現係買港樓 結果就差天共地 憑勸一句 隔山買牛要三思 不要聽[達哥]說 買不起香港屯門樓 就去非洲也門買!



11 則留言:

  1. Maybe buy 878.HK as a substitute, preparing for privatization!

    878.HK's PB = 0.10(i.e. 90% discount!)

    ^_^

    回覆刪除
  2. 你買加國樓果陣係咪香港已經有自住樓? 我有諗過移居去外地買或租樓, 香港自住物業就放租...

    回覆刪除
    回覆
    1. 移民外地後,你在港收租可能無了免稅額,當地又要抽你稅.

      刪除
    2. 唔係移民; 移居即只居住係外地, 可能一年, 可能幾年, 甘樣應該唔使抽稅

      刪除
    3. 你買加國樓係作何用途? 大約甚麼價錢?

      刪除
  3. 师兄往事只能回味,过咗去嘅嘢唔可以再提喇,领展如果有机会回到57文我谂大把人飞身入去,你不如讲下腾讯个例子仲好啦,我唔係唔想长揸收息,问题係我觉得仲未有条件一路升上去,因为呢几年嘅经济都唔係咁好仲有机会走多几转先,如果自己睇错就听天由命。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記過去只望不要重犯而矣! 而又不是次次早沽都後悔,匯控就試過多次股價在百多元以上沽出獲利.科技股我仍然不懂.

      刪除
    2. B兄,有隻華厦科技ETF收費平,十大持股第一就係你剛講开个隻舜宇光學,可能啱你

      刪除
    3. 3088 規模少了點 3033 應好些

      刪除