免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年11月19日星期四

中電>4%股息

見網友[Hutchison Capital]買入中電(002) 他看股票向來勝過我 係我最資深網友之一 又係醫科生 香港未來希望都是靠這些後生仔 係真心話 無擦鞋成份 因為彼此無利益關係 真人也互不相識.

但我奇怪的是年輕人買中電? 它理應屬長者退休股 對退休者來說 2%pa IBond爭崩頭 4%股息的中電理應更吸引 家兄持有不少陳年貨 話乜價都不賣 但我就覺得中電穩陣有餘 進取不足 年金已成我的安全網 我想加些進取型股票 可惜待極恆基 希慎都未到價.

中電現價73.5元 市盈率39.9倍 股息率4.19% 市值1856億元.


2 則留言:

  1. 如果有多餘錢,定期利息又太少,中电及港燈都是好選擇,逢低買些,二电本人都持有,另希慎有五厘息時己買進,都係逢低吸,買尼啲股我安心好多,不知師兄点睇

    回覆刪除