免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年2月19日星期三

1比9

這是我現時的股票與現金比例, 若以總資產計, 股票更僅佔<6%, 真係甚少如此保守過, 這可能係常被個軍師在我耳邊恐嚇有關, 但我亦係首次見她如此擔憂, 都勸她不要過份聽信老蕭的評論啦! 因老蕭亦常常判斷錯誤. 港元存款得約2.5%, 挪威Kr.得1.35%, 吃利息不夠生活開支, 買股收息就夠, 但風險亦難以避免, 與其膽少存款, 不如勇敢投資 ,反正我的財富大部份來自股市, 這點我仍然有點自信.

11 則留言:

  1. 投資賺得再多,也只是一堆數字而已。
    換我是你,可能拿來享受人生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我四十幾就吾做,除南美州 乜洲都去過, 吃到3高, 現在炒股是娛樂兼考眼光, 但絕不賭身家, 寫網更全為興趣,對我來說這以是享受人生.

      刪除
    2. 每個人的要求不同,誠哥九十才退休.

      刪除
  2. 保住財富是首要做的事情
    反正老兄你又不是等錢開飯
    謹慎是正確 賺少D都唔好loss

    回覆刪除
  3. 我都想好似billy兄,40幾就退休,可以環遊世界,做自己喜歡的事

    回覆刪除
    回覆
    1. 在與你同年時,你已去過澳洲,我只去過澳門,家庭環境你也比我好,學歷你也比我好,應該話,若我年輕時,我都想好似Vision弟, 人總係看到別人有幾多,卻忘了自己已有好多.

      刪除
  4. //因老蕭亦常常判斷錯誤
    笑了😂
    不過幾時都係獨立思考好重要

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一DD LA~ 佢中個D又無人講者~ 所以我覺得聽下~ 你覺得合理既咪信囉~ 信左就自己負責~

      刪除
    2. 若人講就信,有損失應怪自己

      刪除