免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年2月22日星期六

四萬股匯控夠退休?

有位的士司機話儲到四萬股匯控(005)就夠退休, 四萬股匯控每年股息約十六萬元或每月一萬三千多, 好過最低工資不太多, 真待那位人兄擔心. 而且匯控曾有大減股息兼供股的往績!
現價56.65元 市盈率11.4倍 股息率7.05% 市值11691億元
利益申報:本人持有上述股票權益.
我70年代已是匯豐的客戶, 它是第一隻為我賺到五位數的股票(80年代), 匯豐應係我交易次數最多的股票, 亦係我單次交易虧損最多的股票(於2008年達六位數字). 現在我仍保有一個舊匯豐總行的錢罌.

13 則留言:

  1. 其實做生意都無辦法做到每年穩賺7%,HSBC派息能力是否能夠持續?

    回購又無戯,未來難樂觀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 保到7%yield,我超心足.

      刪除
    2. 以結果論~ 以前D 人渣匯豐幾十年,而家變隱形富豪~ 係O岩GA~ 但係睇番以前緊係LA~ 時光倒流去番40年前~ 佢有冇諗過渣40年就變成今日咁~ 40年前講40年後~ 你信唔信? 有人渣40年匯豐~ 有人渣40年電訊盈科~ 結果都係睇彩數~

      刪除
  2. 唔支持一注獨贏
    應該平均風險

    回覆刪除
    回覆
    1. 內子也試過一注獨贏恆生,我曾問過她為何這麼大膽,她反問我,大膽得過一生只跟一個男人嗎?

      刪除
    2. 咁又唔係呀~ 跟一個男人可以日日睇到佢既業績~ 仲要絕無花假~ 基本上可以隨時斬籃, 但係跟一隻股票, 佢可以每年做一次假數比你~ 等你以為佢係好野~

      刪除
    3. 你可以而家買匯豐~ 40年後仲係好似今日咁~ 你就可以成為比人訪問個D 隱形大戶, 唔中既就只係一個輪股票既老散~

      刪除
    4. 40年前匯豐重注香港,食正起飛期,但相信神話難現.

      刪除
  3. Billy,相信近年會賺息蝕價。

    回覆刪除
  4. 覺得現在買股票,不要再貪股息了.科技股會再有10年增長

    回覆刪除
    回覆
    1. 老狗難學新事,我也知末來是科技股天下,但有名的已好貴,我又吾懂,所以都係買番些老股,我都六張,乜都吾博都夠用,為什麼去投資一些自己不懂的東西?當然你們後生仔,做法不應和我相同.

      刪除
    2. 明白既,所以對股價升跌有心理準備就可以,分散投資就OK

      人人取向唔一樣,Billy兄知道買5吮既目的就可以了。

      刪除