免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年10月13日星期日

租務津貼

聞快將公佈的施政報告,會有租務津貼,若屬事實我舉腳讚成,租務佔收入比例之,香港早已成世界之冠。尤其是一些不夠資格申請或正在輪候公屋的草根階層,實在極須要緩助。當然我亦認為津貼也應要有資產及收入的限制。而估計這對地產股應影響有限,因其甚少低價住宅出租。又有親友售屋轉租,820萬元映灣園,萬七元在別區租住,真係有人辭官歸故里,有人留夜趕科場。

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁我會考慮唔出租個單位,咁政府係唔係又出招釋放空置單位?

      刪除
    2. 凡政策都會一些人有利,一些人有不利,但最重要係合理。我一半資產係間屋,有租管必令樓價跌,我遲些做逆按也會每月收少好多,但房津和租管我仍是讚成。

      刪除
    3. 出咁多招都係作繭自縛,同國內越來越似!不如從源頭做起?

      刪除
  2. 向地產商開刀最方便有效。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但佢地不是善男信女。不會輕易就範。

      刪除