免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年4月24日星期五

B仔股

未有盈利生物科技股是也, 吾好騙自己話買入係看好甚麼前景, 相信99%買入者係賭大細, 玩音樂椅遊戲而矣. 記得識落車呀! 港元與美元息差真係這麼大? 大到做carry trade都有肉食? 真的不大明解, 希望有高人可以賜教下. 友人問我3175撈得未? (想多些了解3175, 可看https://www.youtube.com/watch?v=yZ3qnSDkGTg). 我又怎知, 自己無中伏已算夠運, 還那敢胡來! 手遊目的係令玩者開心, 我down load個鋤D game, 不知那個天才設計, 專封死玩家, 愈玩愈火滾, 吾Q玩啦! 當然像我般無聊人, 都常做無聊事.
友人寄了這張在港鐵站拍的相給我, 嚇到我不敢買066.

7 則留言:

  1. 手遊我玩皇室, 彊屍多...鋤D, 麻雀好似設計無乜改變. Pokemon 都無玩好耐了


    回覆刪除
  2. 如果D 港鐵泊滿哂係廠, 好似D飛機泊哂係機場果陣重驚驚...

    回覆刪除
    回覆
    1. 友人話上蓋商埸人流比相象中好

      刪除
    2. 其实地铁嗰啲商场都有返一定嘅人流,虽然冇以前咁旺。

      刪除