免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年11月11日星期一

現金為王

恆生指數收報26,926大跌724點, 成交額865億元.
市面愈來愈亂, 就算想誇區消費都怕遇危險, 長此以往下去, 依賴內部消費的香港經濟想[吾瓜]都幾難, 而僅有的好處就可能係[平]天下, 整個香港的物價都會便宜曬, 現金再次成為王者, 代價會係大量市民失業, 以前投訴無錢買樓, 將來投訴無錢開飯.
有時只望有淡安樂飯吃, 這樣裨微的要求, 看來都並非易事.

8 則留言:

  1. 現在連自由講句心底話都難。。睇怕以後連呼吸都成問題。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我到現在仍覺香港好,我對腳話我知的.

      刪除
    2. 唔同意见就放火🔥烧你

      刪除
    3. 你可選擇吾講意見,你可能話我係儒夫,但事以致此,還可怎辨? 和所有與你不同政見的親友絕交,包括父母嗎?但你選擇燒和你政見不同者,就應預了會被人燒番.

      刪除
  2. 雖然難但起碼仲有得講,過多十年八載我諗講到冇得講。(可能冇十年八載都未定)
    我睇星島都係賣俾中資機會居多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你們還後生,問下你長輩的以前風浪是怎樣的?

      刪除
    2. 以前同現在好唔同...
      以前民不聊生才有人想搞革命..
      現在總算國泰民安卻被搞到民不聊生

      刪除
    3. 事以致此,講乜都無用,就由老天決定吧!

      刪除