免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年7月14日星期二

投資自己懂的

新經濟股價升降如藝術品 全係人為 你話佢值千億元 有人買真係值 若無有買呢? 股息欠奉 資產似有若無 股價受推祟主要基於憧憬 舊經濟股有個優點 就係估值易 有息可守 大可食息過活 但我般舊經濟股擁護者 常給人揶揄過時 這點我也不得不承認 一個連自己部i phone都舞吾掂的人 要佢了解新經濟 確實係強人所難 但我始終堅持投資我自己懂的 你叫我用500倍去追隻新經濟股 我覺得和相信[幣少]去投資掘曠機同樣風險高 當然有人會話 你在50倍PE時敢買 現在已賺到10倍了 這的確是事實 但問題係知道結果 才做決定 那麼人人都會叻過巴菲特 真心問下自己過往在新經濟股的投資成績如何 若然閣下真的已賺到盤滿砵滿 我充心恭喜你 但通常這些高人 都冇乜興趣和我般食古不化投資者作口舌之爭 假若閣下只係理論家 識講吾識做 亦冇為花時間批評別人了 勤力些搵$吧!
今天恆指收報25477跌294點 成交額1789億元
我自認為已財自 其實都係好牽強 吃完一元一隻雞 就只能吃一元一隻鴿!

沒有留言:

發佈留言