免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年1月28日星期一

升到你吾信

領展房託(823)是估值最貴,股息和資產折讓最少的房產信託,買房託主要目的為收息,但領展個yield<3%,資產質素只屬一般,重建商場釋放價值已做得七七八八,但股價仍能長升長有兼又創新高,佩服!佩服!
內地換証監高官,被演譯為中央注視大市,A股又升番一輪。真假不重要,投資者願跟就掂,大市已回升不少,市場樂觀情緒瀰漫,中美貿易談判不容有失,否則升得愈高跌得愈重。收到中銀短訊話定期有2.88%pa,以為好筍,卻原來係美元,廣告真信吾過。
我是個食老本的退休者,承受不起太大的失誤,超保守行為只以自身處境衡量,網友勿因本人言論而影響決策,阻你發財!

14 則留言:

  1. 我自己都 park 左筆錢去做美元定期, 一個月2.2%, 港囡得1.1%
    計過數, 擺三個月賺回spread差價, 兼平手港元定期息

    回覆刪除
  2. 氣氛好,雖然我唔識技術分析或牛熊,但我覺得好多人已經當左有機轉勢牛一,所以我自己真係怕怕,而怕既又要買,先會看中往績好,又安心又長升長有既823 (申報:本人無持有823 <--想買但怕貴😌)

    回覆刪除
    回覆
    1. 坦白講我後市吾識看,只好見步行步。

      刪除
  3. 買落後股比較好,雖然唔知係咪熊轉牛,但升市係一個fact。所以,再高追其實好傻。應該係低位入,高位出嘛。炒就另計。

    回覆刪除
    回覆
    1. 問題時低位時最嚇人,末必敢買。

      刪除
  4. 但真係開始feel到收息股有d貴,當定存都有約3厘,收息股都係多2厘倒,但要怕遇上假升市,蝕價,所以好認同如果要收息,都冇理由要急高追,都係搵下d冷板凳,或者忍下手,紀律地小注分段儲貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. Wong兄,定存港元若有3%息,請通知小弟一聲,感謝!

      刪除
    2. 自知咩都唔太識,處於學習中,之前咁講,係睇完"媽媽王國"有感而發,見佢地不斷發掘各銀行資料,仲有有心人去間時更新,當然年期長短同金額有別,未必識合所有人,請唔好怪我斷章取義咁講出黎

      刪除
    3. Wong兄,何否給我[媽媽王國]的網址,使我不用煩去查那間銀行利息多Thanks。

      刪除
    4. https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=21855507

      刪除
  5. 港元定存得番1.95厘半年
    😂

    回覆刪除