免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年1月21日星期一

對得起自己

看了網友的文章真有些感矚,有些同輩常埋怨新一代無上進心,不夠他們捱得。我老豆也話過比我捱得,無水無電都生活到,不像我般夏天風扇壞了都[瓜瓜嘈]。社會是應該進步的,一代比一代生活質素高,否則這個社會一定是有病,香港正是如此。
相信每個人來到這過世界都是想享受人生,[難得少年窮]只是酸葡萄的話,做誰的兒子我們無權選擇,但出來後條路怎行自己就有得揀,月光族好、延後享樂好,難說對錯,只覺條命係自己的,自己話事,人生如賭博,下注啦!
及時行樂的好處是天壽難料,噗了先好像無蝕底,壞處是若你長命百歲,後半段有排你受!而我若仍年輕就會應用則用,不會刻簿自己,智能電話一定會有,但一定不會是i phone;外遊一定會去,但一定吾會係歐美;車就一定吾上,因會扼殺其他機會;婚可能會結,但老豆一定吾會太早做;工一定去做,但虛名一定吾要,寧做月入三萬的三行佬,不做萬五的副總裁;機會一定會來,算準一定去博。
結果勝負難料,但總叫盡了力,對得起自己,必然好過不給自己半點機會,未戰先降!
廢講完,多謝收看,冇看的不謝了,因說了你也不知。。

7 則留言:

  1. Billy Sir,

    Good morning.
    Seems 900.HK has a strong buyer today !

    回覆刪除
  2. 多謝分享! 少少評語:

    智能電話一定會有,但一定不會是i phone;(iphone 都唔係好貴啫, 日日用既野用好少少除番均其實好抵, 抵過啲人十幾皮買隻錶, 但又唔捨得帶出街先)

    外遊一定會去,但一定吾會係歐美;(今日今日機票比以前平左好多, 自遊行窮遊歐美都係一萬鬆少少, 同跟團去日本差唔多啫)

    車就一定吾上,因會扼殺其他機會;(搵倒機會時, 上完落番唔難的! 依家呢個世代機會少左好多, 但租金就越來越貴, 供樓當儲錢抵過交租先)

    婚可能會結,但老豆一定吾會太早做;(唉, 依家啲港女咁鬼叻, 未夠三張都唔恨嫁, 再唔快手做老豆, 過多幾年想做都無得啦)

    工一定去做,但虛名一定吾要,寧做月入三萬的三行佬,不做萬五的副總裁;(呢點好同意, 再揀過的話, 大學學位我都未必要了, 世界變了, 依家文職多數食屎, 返工搵得雞碎但鬥OT鬥長命鬥政治, 學鬥手藝先值錢)

    機會一定會來,算準一定去博。(資產累積不易, 我就最多買少少股票算了, 銀碼細風險可控)

    回覆刪除
    回覆
    1. 風兄,多謝耐心回應,你的觀點有你的道理,我吾覺有問題。
      除了生仔,你可能話我偏激,吾夠資源(包括有無時間親佢教佢)就吾好生佢出來,何必害佢!

      刪除
    2. 人生如賭博,吾博一世窮,細膽只做銀行存款如末戰先降,勇於投資才是脫貧的唯一機會,但勇於不等如叫你[盲勇],盡已力深入研究,計算值博率,計清自己的承受能力及最壞情況,人為部份盡了力就去馬,其他交給老天,輸了認命,但起碼試過,對得起自己。

      刪除
    3. Billy兄, 長放銀行其實非所願, 我也想把它換成資產, 但不是值摶的機會欠奉, 就是人家不賣給我, 就好似最近好幾次去抽一手樓, 籤運都是麻麻, 不是適合價格範圍內的單位早早賣光, 就是根本連揀的機會都無... 股市值摶率我覺得不如樓市, 亦怕股市一個浪就把我間樓沖走了, 所以八成現金, 兩成股票, 已經是我的極限

      刪除
    4. 比起資產競賽, 我覺得作育兒女成材, 才是最大的挑戰吧? 尤其是銀彈有限之下, 令呢項工作更加艱鉅. 不過, 我覺得資源並成功的必要條件, 目標亦可自由調節: 我諗比佢有個快樂童年, 加上一個溫暖的家, 這個程度的資源應該勉強足夠的

      刪除