免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年1月21日星期一

TVB(511)

看報刊提及TVB股價大插水,想起友人也有持貨,但並冇為他擔心,因他在上市時抽到1手,持貨至今所收股息+沽出送的電視企業,早已翻了幾次本。
但現今市值64億元的TVB持有8.3億元高危公司債,公司本身業務也十分嚴峻,連我自己上次坐定定看電視也記不到是何時!
現價14.74元 市盈率26.3倍 股息率12.9%*
*含特別息。
後記:內子沽清所持冠君房託(2778),獲利三千多元,我講就吾信,網友一提醒就即沽!

13 則留言:

  1. TVB無謂買,不務正業,唔記得上次幾時買左XX公司的債券,話高息保本,還是算吧

    回覆刪除
  2. 请问,为何沽冠军呢?是因为息比其他房托较低吗?谢谢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 前時內子買是因為我剛沽出,她話我是燈神!她沽是因為有錢賺,和一些實力地產股個yield都差吾多,她落了個盤買但末成。

      刪除
    2. 我舊年第4季一股不留大清倉,乜股都沽出是看淡大市,與2778質素冇關。

      刪除
  3. Considering the background of major shareholders and their attitudes to minority shareholders , I prefer to hold 435.HK among local REITS.

    ^_^

    回覆刪除
  4. //連我自己上次坐定定看電視也記不到是何時

    我也是, 平時就最多開下部電視嚟送飯而已
    不過早排大帥哥的確係幾好睇, 連我呢啲平時唔睇電視, 都有專登開嚟追
    可惜, 呢套咁好睇都無獎攞, 可見 TBB 內部的管理質素, 真係幾有問題的

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝推介,有空會看下。

      刪除
    2. 大帥哥播完了,有主角張衛健係唔同d

      刪除