免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2017年10月11日星期三

股票難測


看了網友[飛鳥兄]的文章,真有同感。在恒大(3333)剛破二十元時,弟弟曾問我是否可入貨,在現實世界,一般友人問我股票問題,我標準答案是若看好後市就買盈富基金(2800),但自己胞弟就不能不說真心話,叫他吾好買恒大。結果,當然是弟弟不怨我,我也有些內悠。
香港原來還有一個免費電視台叫奇妙電視,你有收看過嗎?我都是今日才知有這個電視台。開台幾個月,又不做宣傳,看似無心經營。有心做的無得做,無心做的[迫]佢做。除可顯示出富不可以與官爭外,就無其他意義。
但天意弄人,害他變幫他,連TVB都吾掂。若王生做了可能也是燒銀紙而矣!
上星期收到冠君(2778)股息$5760。

6 則留言:

  1. 其實今次既牛市.手上無汽車或內房股版塊.跟本就跑輸晒.笑唔出...
    今年既牛市.一樣唔係好多人贏到大錢 T^T

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就是例子,無騰訊,無吉利,無內䬶.套現過早.不過,好過乜都無買過和跑贏通脤就滿足.

      刪除
  2. 其實留意左甘耐,以上個d股份,全部都係2015年大時代不當炒的股票,全部係底部比大戶掃晒貨,上左2倍之後,都已經貨源歸邊,現在只係老散買黎短炒幾日,依d爆升股,真係好睇唔好食,無係底位買入既,只能含淚一直望。。




    我係22000點都一直短炒,買買賣賣,值到5月頭,就all in 一隻股票坐定定到依家,諗住一注獨贏。走長線,用依隻股票,陪我走到牛市盡頭。。(我持有1928金沙,平均買入價$35.4 )

    祝大家賺大錢....

    回覆刪除
    回覆
    1. 一注獨贏有兩種情況,初哥得三幾萬元資金,何需分散風險!
      但若你般較資深的投資者、資本已不少,一注獨贏要超小心。我自己炒股幾十年,一注獨贏只試過一次。

      刪除