免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年7月13日星期三

股票組合

恆生指數20,797 跌46點 成交額1083億元。看成交額就知大家都不敢輕舉妄動 在靜觀其變。未來實在太多變數 須要擔心的要講會講到口累 當然股價亦已有所反映 權衡輕重 覺得值博率夠高就買些來收息啦! 炒波幅是高手才好去幹 筆者自己知自己事 不敢妄評。

本人現今股票組合 : 中移動、長和、大眾金融、新地、鴻興印刷、Aeon、中海油、新世界 全屬高息一族 股價跌就收息。

三大問題藍籌 怎會有好日子過 股價稍高丁點 又怕大股東減持!



15 則留言:

  1. 長和收入唔好就馬上減成三成几派息.比較小家.美中不足.以佢集團嘅實力根本唔使咁做.長建就保持著個金漆招牌.收息角度就長建好啲.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 450好好息 盤數好不錯 老闆好好人 我買了好Q少 所以不用怕!

      刪除
  3. 美國6月CPI又創新高去到9.1%.

    回覆刪除
  4. 唔覺意有8只股票.有没有持股只数上限?

    回覆刪除
    回覆
    1. 居安思危呀B哥.任何一隻都不應側重.不可偏心.平均分配、我都衰在最有信心揸重時就有黑天鵝

      刪除
    2. 謝關心 其實我股票倉好輕

      刪除
    3. 健一兄.中移我都持有.不過我潑下冷水.941穩如泰山暫時吧.如果國家有事要佢幫手佢身為央企都唔能夠置身事外.睇國策主導

      刪除
    4. 買甚麼都有風險 重點是值博率

      刪除
  5. 恕直言, 這些股全部都太悶了, 就像賭馬賭波場場揀熱門買 place 一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 恕直言 比喻不妥 賭馬賭波場場揀熱門買 place。 中了賠好少 輸就輸光 只有厭錢腥者才會如此下注。買悶股 目的是食息 完全是另一回事。食息都夠 以我年紀 為何仍要去冒險?

      刪除