免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2017年5月27日星期六

危言聳聽

由信和、嘉華及中國海外合組的財團,以八十三億三千萬元勇奪綿上路地皮,每方呎地價達六千七百三十五元,另分紅比例為半成;業內人士指財團出價進取,務求奪地而歸。而早前恒地以二百三十餘億元投得中區地王,足見本港地產大亨仍然看好後市。
而由下星期開始,三大銀行樓按利息將輕微上調,這甚可能是加息週期的開始。但在現今樓市火熱的年代,又有誰會理會!一球美金亦只能在香港市區買間三百呎的套房,居住成本如此昂貴,怎能吸引海外人才來港發展。
以過往歷史來看,香港樓市健康地慢慢調整的機會甚微,必然是升到你吾信,跌到你想輕生!我不是危言聳聽,上網看下03/04年港人有多少為樓市爆煲而輕生。
買吾到樓吾會死人,高價買錯樓,真係會死人架!我自己就真的見過,還是我認識的。所以我才冒阻人上車之險,溫馨堤示一下。

19 則留言:

  1. 可惜冇乜人睇得明政府出辣招嘅用意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 出辣招嘅目的唔係打壓樓市,而係唔俾持貨力弱嘅用家入市。樓價爆升,市民唔會上街。總好過大跌,成班人上街遊行。董建華,8萬五就係好例子。

      刪除
    2. 而家所謂嘅剛性需求,只係買家對樓價上升嘅預期。一旦外國引爆金融危機,呢啲剛性需求就消失。

      刪除
    3. 我有個朋友前時換新居,先買新,後沽舊。我估計以他的財力是在玩命。幸好佢賭贏了。我當時曾想勸他小心,應沽舊後才買新的,幸無多口,否則若他聽我說,沽樓收少百幾萬。

      刪除
    4. 但事前又有誰人知勝負?我也有點奇性,友人平常很謹慎,連現金買股也不敢,但買樓就如此勇猛。

      刪除
  2. 可能我們這代是過來人,我會樣樣謹慎,崩塌下來時,不是輸贏,已是A1頭條的悲劇。
    我寧願穩健退休上岸,好過衝衝衝,我輸唔起。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,見過血才知驚。樓市若崩塌,百業必簫條,到時大都份人,連份工都會有問題,若供樓負擔重,就很危險。

      刪除
  3. 補答JOHN的首條問題:
    我睇得明政府出辣招嘅用意。政府是想市民知道佢有做野!有無用則屬次要。

    回覆刪除
  4. 我都想樓價跌, 想買多間自住, 依家個價真是癲, 而D人都癲曬 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 坦白說若不是內孑強烈反對,我一定賣樓,天大地大何必為個十幾年的舊樓呆守.

      刪除
    2. 女人須要個安樂窩 :)

      刪除
    3. 而賣咗樓後都唔知要買乜野更好的投資, 因為我不認為股票和債是安全投資, 雖然預測2018/2019年股市會大升 ! 只會買少少短炒 !

      刪除
    4. 05年我有5.2m流動資產,吃了12年,還清80萬樓按,我現有6.4m,發達無我份,但要家人過合理的生活,我蠻有信心.
      哈哈!男人都喜歡認叻呀.

      刪除
    5. 兩個人生活已好夠啦 :)
      我在顧濾我下一代人的生活, 所以絕對唔可以冒風險輸錢 !

      刪除
  5. Billy兄真厲害,d錢越洗越多

    回覆刪除
    回覆
    1. 帳面多了,但購買力小了很多.

      刪除
    2. 2005年五球可買新界三個兩房二手單位,但現在六球只夠買一個.

      刪除
  6. 我覺得好快樓股都會跌,所以6月過後暫停買股票一年,自住樓得一間(已供完)則不會動。

    回覆刪除
    回覆
    1. 相同想法,但行動早了一年,大蝕章呀!

      刪除