免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年1月18日星期二

阿B閑語

恆生指數收報24112 跌105點 成交額1123億元。上又上不得幾多?  落又跌不得幾多? 不上不落都係看多過做實際。無心戀戰 套埋心水等過年算吧!  而大市要轉勢 要靠雙頭馬車 去年跌過龍的ATJ 及都未升過的本地大亨股。有個觀眾話給財演知 他八歲開始買匯豐 買到今年五十八歲 一股都無賣過 若他講的事實 單那份藝力和行心 都抵他發達啦! 

題外話:去樓下餐廳買外賣 只係兩個餐都等了好耐 顧客都等到瓜瓜嘈 相信好難再會光顧 老闆連聲道歉。一看就知是減人手累事 坦白講我都有點同情那個老闆 但常人就只會從自身的角度去判對錯 甚少能體諒他人的難處。收到年金公司今年首份禮物 利是封及日曆 心意少少 但總勝無。



 

4 則留言:

  1. 可能我睇B兄網誌唔夠耐,感覺B兄對收息股有一定研究,不似會買年金的人

    回覆刪除
    回覆
    1. 我炒股的確有點成績 但只係過去式 自從新經濟股興起 我那套out晒 年金对我來說穏陣得多。

      刪除
  2. 年金其實是保險,股票收息是投資,兩者是不同的產品,不可以相提並論。 政府年金是由政府承擔風險,但投資股票是自己要承擔風險,兩者各有優缺,可以相輔相成。

    回覆刪除
    回覆
    1. 年金只宜長者 後生仔就算能買都不要 因年金不能增加財富 要有一定本金才好去買。

      刪除