免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年12月21日星期一

買入恆地

收到短訊 恆地(012)個盤成了 未買先講 都算我大度掛 當然有冇料到是另一回事.

叫後輩申請京東建康IPO 他獲配一手 剛來電問我賣得碼? 我只能答 覺得心滿意足就賣啦! 其實我又怎敢給意見 因若係我 早就套利了 怎能賺到這麼多.

英國疫症變了病珠 加上脫歐又麻煩多多 匯豐 長和 長建.....等 在英國有重資產的上市企業 必受影響 小心為上. 

我都知未來係新經濟股天下 但始終買不落手 網友要留意 若他日連我都忍不住去買 你們切記 這大有可能是應該落車之時.



9 則留言:

  1. Billy兄有冇申請京東建康IPO?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在滙豐借了90萬孖展,利息才150元左右,抽中兩手。其中一手122元走,另一手仍持有。

      刪除
    2. 我2005年大借抽領展,結果不上市,以後冇膽再試.

      刪除
  2. 一買就買成9萬,Billy 兄銀彈充足

    回覆刪除
  3. 新經濟股真系買唔落,,不過恒地都唔差

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係好想了解新經濟,但可能真係低B,怎研也不明為何值這麼多$.

      刪除
    2. 都可以睇下有盈利既騰訊同阿里,兩者純利同負債都處於唔錯水平

      刪除